
KSIĘGI HANDLOWE
- stworzenie dokumentu polityki rachunkowości,
- utworzenie zakładowego planu kont,
- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
- sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8,
- okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS oraz NBP,
- konsultacje podatkowe i rachunkowe,
- terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych
- pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w podatkowej księdze przychodów i rozchodów,
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatkowych,
- przygotowanie zgłoszeń do ZUS właścicieli,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS właścicieli,
- konsultacje podatkowe i rachunkowe,
- terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych oraz ZUS.
- pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności
RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżące ewidencjonowanie przychodów,,
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- przygotowanie miesięcznych deklaracji podatkowych,
- przygotowanie zgłoszeń do ZUS właścicieli,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS właścicieli,
- konsultacje podatkowe i rachunkowe,
- terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych oraz ZUS.
- pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności
KADRY I PŁACE
- sporządzanie umów cywilno-prawnych (umowa zlecenie, umowa o dzieło)
- sporządzanie i bieżace prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracowników,
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
- sporządzanie rachunków do umów cywilno-prawnych
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych pracowników do ZUS
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych PIT-4, PIT-8AR,
- wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych,
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- sporządzanie imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA),
- terminowe przekazywanie dokumentów do ZUS,
- sporządzanie rocznej informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach PIT-11, PIT-40,
- sporządzanie rocznej deklaracji ZUS IWA,
- nadzór nad dokumentacją kadrową,
- reprezentowanie podatnika przed urzędami (ZUS, GUS, PIP)
- pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności.